Verdomme, ik moet weer uitzoeken hoe ik foto's kan verkleinen. Nou, tekstdetails voor claxon, wielkast heeft twee trekpennen in het midden, 7 ? aan de buitenrand en drie aan de onderkant. Eén moerachtige houder midden boven, er genoeg aan gewiebeld en hij kwam naar beneden, maar ik weet niet hoe ik deze zeskantclip op de juiste manier moet verwijderen. Ook gevonden op bodempannen, langs de zijkanten in het midden, waren allemaal los, aangedraaid tot vast ? Dit geeft je genoeg ruimte om de voorste wielkast ongeveer vijf centimeter naar buiten te trekken. Eerste aanzicht is een connectorharnas, ongeveer 20 draden, en vastgehouden op een metalen steun door twee drukkers, ik gebruik een 1/4 inch open einde om de zijlipjes in te drukken om naar beneden te trekken, de achterste is moeilijk. Achter dit en rechtsonder bevindt zich de claxon en clip. Claxonclip heeft een druklipje aan de bovenkant, druk naar beneden en wiebel eraf. Ik heb de afdekkende plastic bijgesneden, om de ronde afdekking ongeveer een inch of meer eraf te kunnen schuiven. Er zijn twee draden, groen positief en zwart negatief. Ik heb op beide een drukpers-staycon-connector gesplitst. (alleen omdat ik het verknalde en dacht dat zwart heet was) Twee draden aangesloten en staycon, in een 1/4 mouwafdekking gestoken en vervolgens recht omhoog langs de batterij. Wielkast gesloten, een relais links van de hoofdremcilinder geplaatst met een 6 x 1,0 moer op de schroef/lip erboven. Ook hebben deze schroeflippen grote plastic ringachtige houders, die los zitten en waarmee je een tyrap erachter kunt schuiven om te gebruiken als ankersteun voor het kabelharnas naar de claxons als je het naar de passagierskant leidt, zoals ik deed in mijn 2.0 L. Onder de motor-aardaansluiting zit nog een ongebruikt 6x1.0 moergat, ook nog een vooraan voor de veerpoot op de carrosserie. Beide gebruikt om twee claxons te ondersteunen. Dus oem relaisvermogen loopt ook naar een 3 amp zekering en relaisspoel hierboven. Relaiscontacten zijn bedraad naar de batterijklembout, met nog een 6 mm x 1,0 moer en 10 amp zekeringhouder; dan door com contact 30 en N/O 87 contact ? om stroom naar de claxons te voeren. Als ik foto's verklein, zal ik ze ook plaatsen. Ook vandaag mijn spatlappen toegevoegd, een extra zelftappende schroef toegevoegd aan de bovenste achterste spatlap. Achter heeft twee oem schroeven en een extra aan de binnenkant van de wielkast, dan een drukpen aan de onderkant. Voorkant gebruikt gewoon twee drukpennetjes in de wielkast.