Mając zaledwie 3 miesiące, żaden z naszych inteligentnych breloków nie otwierał samochodu.
Próbowaliśmy użyć Blue Link Digital Key 2, ale nie mógł się połączyć z samochodem.
Aby spróbować dostać się do samochodu, postąpiliśmy zgodnie z instrukcjami w instrukcji obsługi, aby usunąć małą płytkę klamki drzwi z kluczykiem mechanicznym. Ale włożenie kluczyka do gniazda pod klamką okazało się dla nas niemożliwe.
Więc dealer (Gettel Hyundai of Lakewood Ranch, Bradenton, FL) poprosił Pomoc Drogową (AAA Locksmith), aby przyjechała, dostała się do samochodu i spróbowała go uruchomić.
Potrzebowaliśmy 2 osób, aby usunąć małą płytkę klamki drzwi, (jedna, aby podtrzymać klamkę, a druga, aby spróbować ją zwolnić kluczykiem mechanicznym w gnieździe), ale w końcu mu się to udało, a następnie użył kluczyka mechanicznego, aby wejść do samochodu.
Otworzył maskę i podłączył kable rozruchowe do akumulatora i stwierdził, że jest całkowicie rozładowany. Więc uruchomił go za pomocą kabli rozruchowych.
Po kilku sekundach samochód powinien się uruchomić. Ale zanim wyjechał, odłączył ładowarkę, aby sprawdzić, czy się uruchomi. Nie uruchomił się, więc naładował go ponownie i uruchomił ponownie.
Natychmiast pojechałem nim do dealera, który zatrzymał go na 3 dni, przeprowadzając diagnostykę akumulatora w poszukiwaniu "ciemnego lub pasożytniczego poboru prądu".
Nie mogli znaleźć przyczyny, więc zwrócili samochód. Uwaga: Nie wymienili akumulatora, zakładamy, że dlatego, że uznali, że to nie problem.
W dokumentacji, którą otrzymaliśmy, technik serwisowy zauważył: "Test poboru prądu wykazał odczyt multimetru między 13 a 54 miliamperami". Ponieważ był to model z 2024 roku, zakładamy, że Hyundai nie miał żadnych standardów dotyczących poboru prądu i nie byli pewni, czy to normalne. Więc spróbowali z innym modelem Kona z 2024 roku z ich parkingu, który "stwierdził dokładnie ten sam odczyt".
Później na tym forum znalazłem tylko jedną osobę, która zgłosiła podobny problem z rozładowywaniem akumulatora w modelu Kona z 2024 roku i zamieściła taką odpowiedź od swojego dealera:
Mój dealer powiedział mi, że radio musi być całkowicie wyłączone (czarny ekran), a drzwi muszą być zablokowane nie raz, ale dwa razy i za pomocą breloka, a nie przycisku na drzwiach. W przeciwnym razie oba mogą rozładować akumulator, nawet gdy samochód jest wyłączony. Miałem już dwa razy sytuację, że akumulator mi się rozładował z powodu tego problemu.
Zapytałem dealera, czy wiedzą o tej nienormalnej procedurze wyłączania Hyundaia, ale jeszcze nie otrzymałem odpowiedzi.
Wygląda na to, że nie powinno być konieczne wykonywanie wszystkich tych kroków, aby uniknąć "nadmiernego pasożytniczego poboru prądu z akumulatora", który sprawia, że nasz nowy samochód jest bezużyteczny.
Czy inni właściciele Kona mają ten problem i mają nadzieję, że go rozwiązali?
Sam
Próbowaliśmy użyć Blue Link Digital Key 2, ale nie mógł się połączyć z samochodem.
Aby spróbować dostać się do samochodu, postąpiliśmy zgodnie z instrukcjami w instrukcji obsługi, aby usunąć małą płytkę klamki drzwi z kluczykiem mechanicznym. Ale włożenie kluczyka do gniazda pod klamką okazało się dla nas niemożliwe.
Więc dealer (Gettel Hyundai of Lakewood Ranch, Bradenton, FL) poprosił Pomoc Drogową (AAA Locksmith), aby przyjechała, dostała się do samochodu i spróbowała go uruchomić.
Potrzebowaliśmy 2 osób, aby usunąć małą płytkę klamki drzwi, (jedna, aby podtrzymać klamkę, a druga, aby spróbować ją zwolnić kluczykiem mechanicznym w gnieździe), ale w końcu mu się to udało, a następnie użył kluczyka mechanicznego, aby wejść do samochodu.
Otworzył maskę i podłączył kable rozruchowe do akumulatora i stwierdził, że jest całkowicie rozładowany. Więc uruchomił go za pomocą kabli rozruchowych.
Po kilku sekundach samochód powinien się uruchomić. Ale zanim wyjechał, odłączył ładowarkę, aby sprawdzić, czy się uruchomi. Nie uruchomił się, więc naładował go ponownie i uruchomił ponownie.
Natychmiast pojechałem nim do dealera, który zatrzymał go na 3 dni, przeprowadzając diagnostykę akumulatora w poszukiwaniu "ciemnego lub pasożytniczego poboru prądu".
Nie mogli znaleźć przyczyny, więc zwrócili samochód. Uwaga: Nie wymienili akumulatora, zakładamy, że dlatego, że uznali, że to nie problem.
W dokumentacji, którą otrzymaliśmy, technik serwisowy zauważył: "Test poboru prądu wykazał odczyt multimetru między 13 a 54 miliamperami". Ponieważ był to model z 2024 roku, zakładamy, że Hyundai nie miał żadnych standardów dotyczących poboru prądu i nie byli pewni, czy to normalne. Więc spróbowali z innym modelem Kona z 2024 roku z ich parkingu, który "stwierdził dokładnie ten sam odczyt".
Później na tym forum znalazłem tylko jedną osobę, która zgłosiła podobny problem z rozładowywaniem akumulatora w modelu Kona z 2024 roku i zamieściła taką odpowiedź od swojego dealera:
Mój dealer powiedział mi, że radio musi być całkowicie wyłączone (czarny ekran), a drzwi muszą być zablokowane nie raz, ale dwa razy i za pomocą breloka, a nie przycisku na drzwiach. W przeciwnym razie oba mogą rozładować akumulator, nawet gdy samochód jest wyłączony. Miałem już dwa razy sytuację, że akumulator mi się rozładował z powodu tego problemu.
Zapytałem dealera, czy wiedzą o tej nienormalnej procedurze wyłączania Hyundaia, ale jeszcze nie otrzymałem odpowiedzi.
Wygląda na to, że nie powinno być konieczne wykonywanie wszystkich tych kroków, aby uniknąć "nadmiernego pasożytniczego poboru prądu z akumulatora", który sprawia, że nasz nowy samochód jest bezużyteczny.
Czy inni właściciele Kona mają ten problem i mają nadzieję, że go rozwiązali?
Sam