Hyundai Kona Forum banner
41 - 60 of 247 Posts
Mając zaledwie 3 miesiące, żaden z naszych inteligentnych kluczyków nie otwierał samochodu.

Próbowaliśmy użyć Blue Link Digital Key 2, ale nie mógł się skomunikować z samochodem.

Aby spróbować dostać się do samochodu, postąpiliśmy zgodnie z instrukcjami w instrukcji obsługi, aby usunąć małą płytkę klamki za pomocą kluczyka mechanicznego. Ale włożenie kluczyka do gniazda pod klamką okazało się dla nas niemożliwe.

Więc dealer (Gettel Hyundai of Lakewood Ranch, Bradenton, FL) poprosił Pomoc Drogową (AAA Locksmith) o przybycie, aby dostać się do samochodu i spróbować go uruchomić.

Potrzebowaliśmy 2 osób, aby usunąć małą płytkę klamki, (jedna osoba trzymała klamkę w górze, a druga próbowała ją zwolnić za pomocą kluczyka mechanicznego w gnieździe), ale w końcu mu się to udało, a następnie użył kluczyka mechanicznego, aby wejść do samochodu.

Otworzył maskę i podłączył rozrusznik do akumulatora i stwierdził, że jest całkowicie rozładowany. Więc uruchomił go za pomocą kabli rozruchowych.

Po kilku sekundach samochód uruchomił się. Ale zanim wyjechał, odłączył ładowarkę, aby sprawdzić, czy się uruchomi. Nie uruchomił się, więc naładował go ponownie i uruchomił ponownie.

Natychmiast pojechałem nim do dealera, który zatrzymał go na 3 dni, przeprowadzając diagnostykę akumulatora w poszukiwaniu "ciemnego lub pasożytniczego poboru prądu".

Nie mogli znaleźć przyczyny, więc oddali samochód. Uwaga: Nie wymienili akumulatora, zakładamy, że dlatego, że uznali, że to nie problem.


W dokumentacji, którą otrzymaliśmy, technik serwisowy zauważył: "test poboru prądu wykazał odczyt multimetru między 13 a 54 miliamperami". Ponieważ był to model z 2024 roku, zakładamy, że Hyundai nie miał żadnych standardów dotyczących poboru prądu i nie byli pewni, czy to normalne. Spróbowali więc z innym modelem Kona z 2024 roku ze swojego parkingu, który "stwierdził dokładnie ten sam odczyt".

Później na tym forum znalazłem tylko jedną osobę, która zgłosiła podobny problem z rozładowywaniem akumulatora w modelu Kona z 2024 roku i zamieściła taką odpowiedź od swojego dealera:

Mój dealer powiedział mi, że radio musi być całkowicie wyłączone (czarny ekran), a drzwi muszą być zablokowane nie raz, ale dwa razy i za pomocą pilota, a nie przycisku na drzwiach. W przeciwnym razie oba mogą rozładować akumulator, nawet gdy samochód jest wyłączony. Miałem już dwa razy sytuację, w której rozładował mi się akumulator z powodu tego problemu.

Zapytałem dealera, czy wiedzą o tej nienormalnej procedurze wyłączania Hyundaia, ale jeszcze nie otrzymałem odpowiedzi.

Wygląda na to, że nie powinno być konieczne wykonywanie wszystkich tych kroków, aby uniknąć "nadmiernego pasożytniczego poboru prądu z akumulatora", który sprawia, że nasz nowy samochód jest bezużyteczny.

Czy inni właściciele Kona mają ten problem i mają nadzieję, że go rozwiązali?

Sam
Dzięki za Twój post! Jestem w trakcie dokładnie tych samych problemów: jutro będzie 3. rozruch w ciągu 7 dni, a dealer sprawdził i naładował go dwa dni temu. Nikt nie wspomniał o podwójnym zablokowaniu za pomocą pilota i całkowicie wyłączonej sytuacji radia. Mój Kona z 2024 roku zjechał z parkingu 1 stycznia 2024 roku. Używanie kluczyka mechanicznego to królewska udręka!
 
Być może znalazłem rozwiązanie: otwórz tylną klapę i rozejrzyj się po gumowych korkach na drzwiach klapy, dokręć te korki ręcznie, jest jeden gruby i jeden cienki, między nimi nie powinno być żadnej szczeliny. Również po otwarciu i zamknięciu tylnej klapy upewnij się, że uruchomisz samochód w ciągu 2 godzin lub trzymaj silnik włączony podczas wykonywania tej czynności. Facet w Anglii to odkrył. Uważa, że ​​istnieje czujnik, który jest uruchamiany, a uruchomienie silnika po zamknięciu klapy uszczelnia drzwi. Również szczelina między korkami uruchamia samochód w przekonaniu, że klapa jest otwarta, więc próbuje uszczelnić klapę.
 
Moja córka miała ten sam problem. Miesięczny Kona. Zabrany z powrotem do dealera, znaleźli nadajnik GPS, który powodował rozładowanie. Samochód był transferem od dealera, ani ona, ani dealer, od którego kupiła, nie wiedzieli, że był w samochodzie. Technik zobaczył kilka przewodów pod kierownicą, które były na swoim miejscu.
 
Moja córka miała ten sam problem. Miesięczny Kona. Zabrana z powrotem do dealera, znaleźli nadajnik GPS, który powodował rozładowanie. Samochód był transferem od dealera, ani ona, ani dealer, od którego kupiła, nie wiedzieli, że był w samochodzie. Technik zobaczył kilka przewodów pod kierownicą, które były na swoim miejscu.
To świetna obserwacja. Mój pojazd był również transferem od dealera, ponieważ Kona, którego pierwotnie wybrałem, właśnie zjechał z transportu, bez żadnych dodatków dealera. Miał pewne problemy mechaniczne, a dealer znalazł podobny Soultronic Orange około 100 mil dalej i sprzedał mi go. Wymiana może bardzo dobrze mieć zainstalowane przez dealera urządzenie śledzące. Sprawdzę to na początku przyszłego tygodnia.

Dziękuję.
 
Mając zaledwie 3 miesiące, żaden z naszych inteligentnych breloków nie mógł otworzyć samochodu.

Próbowaliśmy użyć Blue Link Digital Key 2, ale nie mógł się skomunikować z samochodem.

Aby spróbować dostać się do samochodu, postąpiliśmy zgodnie z instrukcjami w instrukcji obsługi, aby usunąć małą płytkę klamki drzwi z kluczykiem mechanicznym. Ale włożenie kluczyka do szczeliny pod klamką okazało się dla nas niemożliwe.

Więc dealer (Gettel Hyundai of Lakewood Ranch, Bradenton, FL) poprosił Roadside Assistance (AAA Locksmith), aby przyszedł i otworzył samochód i spróbował go uruchomić.

Potrzebowaliśmy 2 osób, aby usunąć małą płytkę klamki drzwi, (jedna, aby podtrzymać klamkę, a druga, aby spróbować ją zwolnić kluczykiem mechanicznym w szczelinie), ale w końcu mu się udało, a następnie użył kluczyka mechanicznego, aby wejść do samochodu.

Otworzył maskę i podłączył rozrusznik do akumulatora i stwierdził, że jest całkowicie rozładowany. Więc uruchomił go za pomocą kabli rozruchowych.

Po kilku sekundach samochód powinien się uruchomić. Ale zanim odszedł, odłączył ładowarkę, aby sprawdzić, czy się uruchomi. Nie uruchomił się, więc naładował go ponownie i uruchomił ponownie.

Natychmiast pojechałem nim do dealera, który zatrzymał go na 3 dni, przeprowadzając diagnostykę akumulatora w poszukiwaniu "ciemnego lub pasożytniczego poboru prądu".

Nie mogli znaleźć przyczyny, więc zwrócili samochód. Uwaga: Nie wymienili akumulatora, zakładamy, że dlatego, że uznali, że to nie problem.


W dokumentach, które otrzymaliśmy, technik serwisowy zauważył: "test poboru prądu wykazał odczyt multimetru między 13 a 54 miliamperami". Ponieważ był to model z 2024 roku, zakładamy, że Hyundai nie miał żadnych standardów dotyczących poboru prądu i nie byli pewni, czy to normalne. Spróbowali więc z innym modelem Kona z 2024 roku ze swojego parkingu, który "wykazał dokładnie ten sam odczyt".

Później na tym forum znalazłem tylko jedną osobę, która zgłosiła podobny problem z rozładowywaniem akumulatora w modelu Kona z 2024 roku i zamieściła tę odpowiedź od swojego dealera:

Mój dealer powiedział mi, że radio musi być całkowicie wyłączone (czarny ekran), a drzwi muszą być zablokowane nie raz, ale dwa razy i za pomocą breloka, a nie przycisku na drzwiach. W przeciwnym razie oba mogą rozładować akumulator, nawet gdy samochód jest wyłączony. Miałem już dwa razy problem z rozładowaniem akumulatora z powodu tego problemu.

Zapytałem dealera, czy wie o tej nienormalnej procedurze wyłączania Hyundaia, ale jeszcze nie otrzymałem odpowiedzi.

Wygląda na to, że nie powinno być konieczne wykonywanie wszystkich tych kroków, aby uniknąć "nadmiernego pasożytniczego poboru prądu z akumulatora", który sprawia, że nasz nowy samochód jest bezużyteczny.

Czy inni właściciele Kona mają ten problem i mają nadzieję, że go rozwiązali?

Sam
Miałem ten sam problem od czasu zakupu modelu Kona z 2024 roku w marcu. Uważam, że problem jest gorszy, niż wie Hyundai. Podejrzewam, że większość osób doświadcza tego problemu, gdy bluelink nie działa, więc zgłaszają problem z aplikacją, podczas gdy w rzeczywistości aplikacja działa dobrze. Na forum jest wiele rozwiązań tego problemu i wszystkie działają, dopóki nie przestają działać. Zbieram dane na temat tego problemu i jak dotąd problem wydaje się tak losowy, że trudno go zlokalizować. Podwójne zamykanie za pomocą breloka działa w większości przypadków, ale nie zawsze. Moja rekomendacja to zakup systemu monitorowania samochodu, to nie jest tak trudne, jak się wydaje. Używam jednego o nazwie Bouncie, system kosztuje około 30 dolarów z Amazon i kosztuje 8 dolarów miesięcznie za usługę. To powiadomi Cię, że akumulator jest słaby, dzięki czemu możesz uruchomić samochód na kilka minut, aby naładować akumulator. Zgłasza niski poziom naładowania akumulatora (poniżej 12 V, ale powyżej 11,5 V) Uruchamiam samochód na 5 minut, a następnie odłączam monitor/ponownie podłączam monitor (to resetuje monitor). Dotychczasowe zalecenia obejmują: 1. Użyj breloka i zablokuj drzwi dwa razy za pomocą breloka. 2. Brak krótkich podróży (za mało czasu na naładowanie akumulatora) 3. Sprawdź tylną klapę i dokręć gumowe uszczelki 4. Wyłącz wszystko (radio, światła itp.). Dla spokoju ducha, dopóki nie kupisz systemu monitorowania, polecam używać breloka, ale zablokować drzwi za pomocą breloka nie dwa, ale 3/4 razy.
 
Mając zaledwie 3 miesiące, żaden z naszych inteligentnych breloków nie otwierał samochodu.

Próbowaliśmy użyć Blue Link Digital Key 2, ale nie mógł się połączyć z samochodem.

Aby spróbować dostać się do samochodu, postąpiliśmy zgodnie z instrukcjami w instrukcji obsługi, aby wyjąć małą płytkę klamki z kluczykiem mechanicznym. Ale włożenie kluczyka do gniazda pod klamką okazało się dla nas niemożliwe.

Zatem dealer (Gettel Hyundai of Lakewood Ranch, Bradenton, FL) wezwał Pomoc Drogową (AAA Locksmith), aby dostać się do samochodu i spróbować go uruchomić.

Potrzebowaliśmy 2 osób, aby zdjąć małą płytkę klamki, (jedna, aby przytrzymać klamkę, a druga, aby spróbować ją zwolnić kluczykiem mechanicznym w gnieździe), ale w końcu mu się udało, a następnie użył kluczyka mechanicznego, aby wejść do samochodu.

Otworzył maskę i podłączył rozrusznik do akumulatora i stwierdził, że jest całkowicie rozładowany. Więc uruchomił go za pomocą kabli rozruchowych.

Po kilku sekundach samochód się uruchomił. Ale zanim wyszedł, odłączył ładowarkę, aby sprawdzić, czy się uruchomi. Nie uruchomił się, więc naładował go ponownie i uruchomił ponownie.

Natychmiast pojechałem nim do dealera, który zatrzymał go na 3 dni, przeprowadzając diagnostykę akumulatora w poszukiwaniu "ciemnego lub pasożytniczego poboru prądu".

Nie mogli znaleźć przyczyny, więc oddali samochód. Uwaga: Nie wymienili akumulatora, jak przypuszczamy, ponieważ uznali, że to nie problem.


W dokumentacji, którą otrzymaliśmy, technik serwisowy zauważył: "test poboru prądu wykazał odczyt multimetru między 13 a 54 miliamperami". Ponieważ był to model z 2024 roku, zakładamy, że Hyundai nie miał żadnych standardów dotyczących pasożytniczego poboru prądu i nie byli pewni, czy to normalne. Więc spróbowali z innym modelem Kona z 2024 roku z ich parkingu, który "stwierdził, że odczyt jest dokładnie taki sam".

Później na tym forum znalazłem tylko jedną osobę, która zgłosiła podobny problem z rozładowaniem akumulatora w modelu Kona z 2024 roku i zamieściła taką odpowiedź od swojego dealera:

Mój dealer powiedział mi, że radio musi być całkowicie wyłączone (czarny ekran), a drzwi muszą być zablokowane nie raz, ale dwa razy i za pomocą breloka, a nie przycisku na drzwiach. W przeciwnym razie oba mogą rozładować akumulator, nawet gdy samochód jest wyłączony. Miałem już dwa razy sytuację, w której akumulator mi się rozładował z powodu tego problemu.

Zapytałem dealera, czy wie o tej nienormalnej procedurze wyłączania Hyundaia, ale jeszcze nie otrzymałem odpowiedzi.

Wygląda na to, że nie powinno być konieczne wykonywanie wszystkich tych kroków, aby uniknąć "nadmiernego pasożytniczego poboru prądu z akumulatora", który sprawia, że nasz nowy samochód jest bezużyteczny.

Czy inni właściciele Kona mają ten problem i miejmy nadzieję, że go rozwiązali?

Sam
Mam ten problem. Kupiłem zestaw rozruchowy, więc mogę go sam uruchomić. Dealer powiedział mi, że następnym razem, gdy się rozładuje, mam go do niego odholować w stanie martwym, aby mogli zobaczyć, co się dzieje. Wiem już, że nie mogą tego naprawić, więc dam im szansę, a potem wymienię go na coś innego. Gdyby to był zły akumulator, po prostu kupiłbym nowy i za niego zapłacił, ale to nie akumulator.
 
Mam ten sam problem od czasu zakupu Kony 2024 w marcu. Uważam, że problem jest gorszy, niż wie Hyundai. Podejrzewam, że większość ludzi doświadcza tego problemu, gdy bluelink nie działa, więc zgłaszają problem z aplikacją, podczas gdy w rzeczywistości aplikacja działa dobrze. Na forum jest wiele rozwiązań tego problemu i wszystkie działają, dopóki przestają działać. Zbieram dane na temat tego problemu i jak dotąd problem wydaje się być tak losowy, że trudno go zlokalizować. Podwójne zamykanie z kluczyka działa w większości przypadków, ale nie zawsze. Moja rekomendacja to zakup systemu monitorowania samochodu, to nie jest tak trudne, jak się wydaje. Używam jednego o nazwie Bouncie, system kosztuje około 30 dolarów z Amazon i 8 dolarów miesięcznie za usługę. To powiadomi Cię, że bateria jest słaba, więc możesz uruchomić samochód na kilka minut, aby naładować akumulator. Zgłasza niski poziom naładowania akumulatora (poniżej 12 V, ale powyżej 11,5 V) Uruchamiam samochód na 5 minut, a następnie odłączam monitor/ponownie podłączam monitor (to resetuje monitor). Dotychczasowe zalecenia obejmują: 1. Użyj pilota i zablokuj drzwi dwa razy pilotem. 2. Brak krótkich tras (za mało czasu na naładowanie akumulatora) 3. Sprawdź tylną klapę i dokręć gumowe uszczelki 4. Wyłącz wszystko (radio, światła itp.). Dla spokoju ducha do czasu zakupu systemu monitorowania polecam używać pilota, ale zablokować drzwi pilotem nie dwa, ale 3/4 razy.
Jakieś aktualizacje? Zamierzam się go pozbyć, ponieważ potrzebuję niezawodnego pojazdu i nie mogę sobie pozwolić na utknięcie. Szkoda, bo naprawdę lubię ten samochód.
 
Po przeprowadzeniu badań i testów myślę, że znalazłem problem dla pasożytniczego rozładowania akumulatora i problemów z działaniem bluelink. Wydaje się, że problem dotyczy breloka do kluczy. Brelok do kluczy, zgodnie z Hyundai, musi znajdować się w odległości 32 stóp, aby uruchomić samochód, ale w rzeczywistości nadaje do 500 stóp (odkrył to pewien facet w Anglii). Chodzi o to, że ustanawia słabe połączenie z samochodem, co powoduje rozładowanie akumulatora. Potrzebne jest kupno lub wykonanie klatki Faradaya. Oto jak: 1. kup pudełko lub woreczek blokujący rf (5,00 $ lub więcej). 2. umieść breloki do kluczy w puszce (robię to), puszka musi mieć pokrywę/być uszczelniona. 3. umieść breloki do kluczy w lodówce (która jest dużą puszką). 4. owiń breloki do kluczy folią aluminiową. Jak dotąd to działa. Rozwiązuje to problem z bluelink, ponieważ gdy akumulator osiągnie 12 woltów lub mniej, bluelink nie będzie działać. Pamiętaj, że potrzebujesz urządzenia w klatce Faradaya nie tylko w domu, ale także w pracy, w motelu itp. W każdym miejscu, gdzie samochód stoi przez 5 godzin lub dłużej (nie pracuje) i w odległości 500 stóp od breloka do kluczy. Pamiętaj również, że samochód jest dostarczany z dwoma brelokami do kluczy. Ciekawa uwaga: problem z brelokiem do kluczy oznacza, że jakość pojazdów Hyundai jest tak (tak) dobra, że stworzyli problem, będąc tak dobrymi. Możliwe rozwiązania dla techników Hyundai to: mniejsza bateria w breloku do kluczy i/lub zapewnienie właścicielom przenośnej klatki Faradaya.
 
Po przeprowadzeniu badań i testów myślę, że znalazłem problem z pasożytniczym rozładowywaniem akumulatora i problemami z niedziałającym bluelinkiem. Wydaje się, że problem dotyczy pilota. Pilot, według Hyundaia, musi znajdować się w odległości 32 stóp, aby uruchomić samochód, ale w rzeczywistości nadaje do 500 stóp (odkrył to pewien facet w Anglii). Chodzi o to, że nawiązuje słabe połączenie z samochodem, przez co rozładowuje akumulator. Potrzebne jest kupno lub wykonanie klatki Faradaya. Oto jak: 1. kup pudełko lub woreczek blokujący rf (5,00 $ lub więcej). 2. umieść piloty w puszce po konserwie (ja to robię), puszka musi mieć pokrywę/być szczelna. 3. umieść piloty w lodówce (która jest dużą puszką po konserwie). 4. zawiń piloty w folię aluminiową. Jak dotąd to działa. Rozwiązuje to problem z bluelinkiem, ponieważ gdy akumulator osiągnie 12 woltów lub mniej, bluelink nie będzie działać. Pamiętaj, że potrzebujesz urządzenia w postaci klatki Faradaya nie tylko w domu, ale także w pracy, podczas pobytu w motelu itp. W każdym miejscu, gdzie samochód stoi przez 5 godzin lub dłużej (nie pracuje) i w odległości 500 stóp od pilota. Pamiętaj również, że samochód jest dostarczany z dwoma pilotami. Ciekawa uwaga: problem z pilotem oznacza, że jakość pojazdów Hyundai jest tak (tak) dobra, że stworzyli problem, będąc tak dobrymi. Możliwe rozwiązania dla techników Hyundaia to: mniejsza bateria w pilocie i/lub zapewnienie właścicielom przenośnej klatki Faradaya.
Dzięki za odpowiedź, ale nie sądzę, żeby pilot był problemem. Na całym świecie używa się prawdopodobnie 100 tysięcy pilotów takich jak ten. Hyundai miałby mnóstwo problemów, gdyby to był problem z rozładowywaniem akumulatora w Konie. Co więcej, moje klucze są w tym samym miejscu w moim domu od czasu zakupu samochodu i nigdy nie miałem problemu aż do 2 tygodni temu. Jeśli już, to albo najnowsza aktualizacja, aplikacja blue link, albo używanie telefonu jako klucza.

Jeśli wkrótce nie uzyskam satysfakcji, zamienię go, ponieważ nie jest niezawodny. Niech to będzie problem kogoś innego.
 
Jest możliwe, że się mylę, a ty masz rację. Jedyne, co mogę powiedzieć, to że wypróbowanie mojego rozwiązania nic nie kosztuje, a jeśli nie zadziała, nic się nie traci.
Próbuję wszystkiego, co mogę, nie chcę go wymieniać, jeśli nie muszę, lubię ten samochód. Wiem, że Hyundai nie może i nie naprawi go, chyba że samochód umrze w ich posiadaniu, a to może potrwać tygodnie.
 
Tylko dla informacji wszystkich, wczoraj po raz czwarty zauważyłem, że wentylator kabiny w moim samochodzie w garażu działał. Dwa razy stwierdziłem, że działa wentylator chłodzenia silnika. Ponownie skontaktowałem się z Hyundaiem przez e-mail i powiedzieli, że ktoś do mnie zadzwoni. Osoba, która oddzwoniła, była czytnikiem scenariuszy. Powiedziała mi, że nie ma informacji, że ktoś inny ma problem z rozładowanym akumulatorem. Stwierdziła również, że jeśli problemu nie można powtórzyć w salonie, Hyundai nie może mi pomóc. Innymi słowy, Hyundai nas zostawia i nawet nie przyznaje się do problemu z rozładowanym akumulatorem. Jeśli któryś z wentylatorów zdecyduje się działać, gdy samochód stoi w garażu lub na podjeździe przez noc, obudzisz się z rozładowanym akumulatorem, tak jak ja. Straciłem czas, zabierając samochód z powrotem do salonu po rozładowanym akumulatorze i powiedzieli mi, że nie mogą powtórzyć problemu. Dlatego dla nich nie istnieje. Musiałem uciec się do sprawdzania samochodu w garażu każdej nocy przed pójściem spać, aby sprawdzić, czy któryś z wentylatorów działa. Jeśli włączy się po porze snu, znowu będzie czas na rozładowany akumulator. Zamierzam przeprowadzić badania, aby spróbować dowiedzieć się, czy istnieje jakaś organizacja, z którą mogę się skontaktować i eskalować problem, ponieważ Hyundai udaje głupiego. Powodzenia dla wszystkich. Tylko na marginesie, wentylatory w moim samochodzie włączają się zwykle po tym, jak został on prowadzony i wyłączony w garażu na co najmniej dwie lub trzy godziny.
 
Po prostu dla informacji wszystkich, wczoraj po raz czwarty zauważyłem, że wentylator kabiny działał w moim samochodzie w garażu. Dwa razy stwierdziłem, że działa wentylator chłodzący silnik. Ponownie skontaktowałem się z Hyundaiem przez e-mail i powiedzieli, że ktoś do mnie zadzwoni. Osoba, która do mnie oddzwoniła, była czytnikiem scenariuszy. Powiedziała mi, że nie ma informacji, że ktoś inny ma problem z rozładowanym akumulatorem. Stwierdziła również, że jeśli problemu nie można powtórzyć w salonie, Hyundai nie może mi pomóc. Innymi słowy, Hyundai zostawia nas na lodzie i nawet nie przyznaje się do problemu z rozładowanym akumulatorem. Jeśli któryś z wentylatorów zdecyduje się działać, gdy samochód stoi w garażu lub na podjeździe przez noc, obudzisz się z rozładowanym akumulatorem, tak jak ja. Straciłem czas, zabierając samochód z powrotem do salonu po rozładowaniu akumulatora i powiedziano mi, że nie mogą powtórzyć problemu. Dlatego dla nich nie istnieje. Musiałem uciec się do sprawdzania samochodu w garażu każdej nocy przed pójściem spać, aby sprawdzić, czy któryś z wentylatorów działa. Jeśli włączy się po pójściu spać, znowu będzie czas na rozładowany akumulator. Zamierzam poszukać informacji, aby spróbować dowiedzieć się, czy istnieje jakaś organizacja, z którą mogę się skontaktować i eskalować problem, ponieważ Hyundai udaje głupiego. Powodzenia wszystkim. Tylko na marginesie, wentylatory w moim samochodzie włączają się zwykle po tym, jak samochód był prowadzony i został wyłączony w garażu na co najmniej dwie lub trzy godziny.
Słyszałem, jak wentylator włączył się tylko raz od czasu, gdy mam ten samochód, wyłączył się po około 5 minutach. Mieszkam bardzo blisko Kanady, więc naprawdę jeszcze tu nie było bardzo gorąco. Myślę, że to nie wentylator, ponieważ zdarzałoby się to dziesiątkom tysięcy ludzi. Działający wentylator jest czymś wspólnym dla wszystkich modeli Kona. Mam wizytę 4 czerwca, aby zabrać go do dealera, istnieje prawdopodobieństwo, że zostanie on wymieniony przed tą wizytą. Nie mam żadnego zaufania do tego, że Hyundai będzie w stanie zlokalizować problem, nie mówiąc już o jego naprawie.
 
Słyszałem, że wentylator włączył się tylko raz od czasu, gdy mam ten samochód, wyłączył się po około 5 minutach. Mieszkam bardzo blisko Kanady, więc jeszcze się tu nie zrobiło bardzo gorąco. Myślę, że to nie wentylator, ponieważ zdarzałoby się to dziesiątkom tysięcy ludzi. Działający wentylator jest czymś wspólnym dla wszystkich Kona. Mam wizytę 4 czerwca, aby zabrać go do dealera, jest prawdopodobne, że zamienię go przed tą wizytą. Nie mam żadnego zaufania do tego, że Hyundai będzie w stanie zlokalizować problem, nie mówiąc już o jego naprawie.
Zauważyłem, że wentylator kabiny i wentylator chłodzenia działają, gdy samochód stoi w garażu. Dzieje się tak po jeździe samochodem lub nie. Nie ma powodu, aby oba wentylatory działały, gdy samochód jest wyłączony i nie pracuje. Jeśli którykolwiek z wentylatorów włączy się na noc i tego nie zauważysz, skutkiem będzie rozładowany akumulator. To mój trzeci Hyundai Kona i nigdy wcześniej nie miałem takiego problemu.
 
Zauważyłem, że wentylator kabiny i wentylator chłodzenia działają, gdy samochód stoi w garażu. Dzieje się tak po jeździe samochodem lub nie. Nie ma powodu, aby oba wentylatory działały, gdy samochód jest wyłączony i nie pracuje. Jeśli którykolwiek z wentylatorów włączy się na noc i tego nie zauważysz, skutkiem będzie rozładowany akumulator. To mój trzeci Hyundai Kona i nigdy wcześniej nie miałem takiego problemu.
Hyundai nie może tego naprawić, a moja cierpliwość się kończy. Zamierzam go wymienić. Mieszkam na bardzo wiejskim obszarze i potrzebuję niezawodnego transportu.
 
Hundai nie może tego naprawić, a moja cierpliwość się kończy. Zamierzam go wymienić. Mieszkam na bardzo wiejskim obszarze i potrzebuję niezawodnego transportu.
Nie winię cię. Gdybym mieszkał na obszarze wiejskim i polegał na moim samochodzie, też bym go wymienił. Wybierz niezawodną markę, taką jak Nissan lub Honda. Moja dziewczyna ma Nissana Altimę z 2020 roku i nie miała z nim żadnych problemów. Powodzenia w przyszłości. Jedyne, na czym zależy Hyundaiowi, to twoje doświadczenie z osobą czytającą skrypt, która ma zająć się twoimi obawami.
 
Mając zaledwie 3 miesiące, żaden z naszych inteligentnych breloków nie otwierał samochodu.

Próbowaliśmy użyć Blue Link Digital Key 2, ale nie mógł się połączyć z samochodem.

Aby spróbować dostać się do samochodu, postąpiliśmy zgodnie z instrukcjami w instrukcji obsługi, aby usunąć małą płytkę klamki za pomocą kluczyka mechanicznego. Ale włożenie kluczyka do gniazda pod klamką okazało się dla nas niemożliwe.

Więc dealer (Gettel Hyundai of Lakewood Ranch, Bradenton, FL) poprosił Pomoc Drogową (AAA Locksmith), aby przyjechała, dostała się do samochodu i spróbowała go uruchomić.

Potrzebowaliśmy 2 osób, aby usunąć małą płytkę klamki, (jedna, aby podtrzymać klamkę, a druga, aby spróbować ją zwolnić za pomocą kluczyka mechanicznego w gnieździe), ale w końcu mu się udało, a następnie użył kluczyka mechanicznego, aby wejść do samochodu.

Otworzył maskę i podłączył rozrusznik do akumulatora i oświadczył, że jest całkowicie rozładowany. Więc uruchomił go za pomocą kabli rozruchowych.

Po kilku sekundach samochód odpalił. Ale zanim wyjechał, odłączył ładowarkę, aby sprawdzić, czy odpali. Nie odpalił, więc naładował go ponownie i uruchomił ponownie.

Natychmiast pojechałem nim do dealera, który zatrzymał go na 3 dni, przeprowadzając diagnostykę akumulatora w poszukiwaniu "ciemnego lub pasożytniczego poboru prądu".

Nie mogli znaleźć przyczyny, więc oddali samochód. Uwaga: Nie wymienili akumulatora, zakładamy, ponieważ uznali, że to nie problem.


W dokumentacji, którą otrzymaliśmy, technik serwisowy zauważył: "test poboru prądu wykazał odczyt multimetru między 13 a 54 miliamperami". Ponieważ był to model z 2024 roku, zakładamy, że Hyundai nie miał żadnych standardów dotyczących poboru prądu i nie byli pewni, czy to normalne. Więc spróbowali tego z innym modelem Kona 2024 z ich parkingu, który "stwierdził, że odczyt jest dokładnie taki sam".

Później na tym forum znalazłem tylko jedną osobę, która zgłosiła podobny problem z rozładowywaniem akumulatora w modelu Kona 2024 i zamieściła taką odpowiedź od swojego dealera:

Mój dealer powiedział mi, że radio musi być całkowicie wyłączone (czarny ekran), a drzwi muszą być zablokowane nie raz, ale dwa razy i za pomocą breloka, a nie przycisku na drzwiach. W przeciwnym razie oba mogą rozładować akumulator, nawet gdy samochód jest wyłączony. Miałem już dwa razy problem z rozładowaniem akumulatora z powodu tego problemu.

Zapytałem dealera, czy wiedzą o tej nienormalnej procedurze wyłączania Hyundaia, ale jeszcze nie otrzymałem odpowiedzi.

Wydaje się, że nie powinno być konieczne wykonywanie wszystkich tych kroków, aby uniknąć "nadmiernego pasożytniczego rozładowania akumulatora", które sprawia, że nasz nowy samochód jest bezużyteczny.

Czy inni właściciele Kona mają ten problem i mają nadzieję, że go rozwiązali?

Sam
Mam model Kona N Line z 2024 roku i miałem rozładowany akumulator po 5 miesiącach posiadania samochodu. Samochód stał w garażu przez 3 dni. Około 2 tygodnie temu otrzymałem ostrzeżenie "Urządzenie zewnętrzne rozładowuje akumulator". Tym razem nie był rozładowany: co za ulga. Jestem ciekaw komentarza Twojego dealera na temat zamykania drzwi za pomocą breloka. Czy to zostało potwierdzone? Jeśli tak, to może być mój problem, ponieważ nigdy nie zamykam samochodu, gdy parkuję go w garażu.
 
Mam Kona N Line 2024 i miałem rozładowany akumulator po 5 miesiącach posiadania samochodu. Samochód stał w garażu przez 3 dni. Około 2 tygodnie temu miałem ostrzeżenie "Urządzenie zewnętrzne rozładowuje akumulator". Tym razem nie był rozładowany: jaka ulga. Jestem ciekawy komentarza twojego dealera na temat zamykania drzwi za pomocą pilota. Czy to zostało potwierdzone? Jeśli tak, to może być mój problem, ponieważ nigdy nie zamykam samochodu, gdy parkuję go w garażu.
Upewnij się, że wyłączyłeś wszystko przed opuszczeniem samochodu, w tym radio, klimatyzację, ogrzewanie, wentylację itp. Zamknij drzwi i użyj pilota, aby je zablokować. Naciśnij przycisk co najmniej 3 razy, aby upewnić się, że wszystko się wyłączy. Może to nie zadziałać, ale nie może zaszkodzić. Cholerny sposób na posiadanie samochodu.
 
Na szczęście nie jestem jedyny! Kupiłem fabrycznie nowego Kona Limited FWD 2024 z przebiegiem zaledwie 24 kilometrów 3 maja, 3 dni później, 6 maja, był martwy. Zabrałem go, powiedzieli, że akumulator działa bez zarzutu, więc mógł być rozładowany po przyjeździe z ciężarówki. Następnego dnia, 7 maja, budzę się i znowu jest martwy. Mieli go w warsztacie przez 3 dni i nie mogli niczego wymyślić, więc włożyli nowy akumulator i oddali go 9 maja. Ponownie 12 maja znowu był martwy. Zabrałem go ponownie i do 15 maja przeszedł przez kilku techników i nadal nie mogli wymyślić, co jest z nim nie tak. Więc tego dnia wymieniłem go na innego fabrycznie nowego Kona Limited AWD 2024. Po raz kolejny dzisiaj, 20 maja, był martwy.... Mam już dość tego samochodu i to do bani, bo naprawdę go uwielbiam go.
 
Mam mojego nowego Kona N-Line od kilku tygodni i jak dotąd wszystko dobrze... Stał również na placu dilera przez kilka miesięcy, zanim go kupiłem, a historia serwisowa nie pokazuje żadnych wymian baterii, które miały miejsce w tym czasie... To powiedziawszy, dwukrotnie klikam blokadę na pilocie, kiedy wychodzę z samochodu... Trzymam również zarówno kluczyki do mojego C8 Corvette, jak i Kona w ekranowanym pudełku Faradaya, aby zapewnić brak komunikacji między pilotami a samochodami...
 
41 - 60 of 247 Posts