Hyundai Kona Forum banner

Android Auto draadloze dongle

3.6K views 9 replies 4 participants last post by  aubotwitter2  
#1 ·
Hé jongens! Even een vraagje, ik heb een 2021 en die heeft Android Auto, maar niet draadloos. Ik heb de forums doorzocht, maar heb een ander probleem. Ik heb een paar verschillende adapters geprobeerd die geweldig werkten, behalve dat als ik de auto uitzet, de usb-poort de adapter nog een hele tijd van stroom voorziet. Dit klinkt goed, behalve dat mijn telefoon nog steeds draadloos met de adapter verbonden is en geen verbinding maakt met mijn wifi thuis, tenzij ik het handmatig doe.

Is er iemand een adapter tegengekomen die zichzelf kan uitschakelen als de auto uit staat?

#2 ·
Is er een probleem met het simpelweg gebruiken van een USB-kabel? In de instellingen van je telefoon heb je waarschijnlijk de Kona ingesteld als de belangrijkste exclusieve prioriteit en moet je je thuisnetwerk op nummer 1 zetten.

Als je telefoon oud is, kan het deel uitmaken van het probleem. Nieuwe software detecteert meestal alles automatisch op basis van gebruik en geeft dienovereenkomstig prioriteit.

Ik zou een USB-kabel gebruiken totdat je een nieuw model koopt. Hetzelfde gebeurde toen ik overstapte van een draagbare Sirius XM-radio naar het gebruik van de app. De app is zoveel beter, zolang je telefoon maar een paar jaar oud is.

#3 ·
Is er een probleem met het simpelweg gebruiken van een USB-kabel? In de instellingen van je telefoon heb je waarschijnlijk de Kona ingesteld als de belangrijkste exclusieve prioriteit en moet je je thuisnetwerk op nummer 1 zetten.

Als je telefoon oud is, kan het onderdeel van het probleem zijn. Nieuwe software detecteert meestal alles automatisch op basis van gebruik en prioriteert dienovereenkomstig.

Ik zou een USB-kabel gebruiken totdat je een nieuw model koopt. Hetzelfde gebeurde toen ik overstapte van een draagbare Sirius XM-radio naar het gebruik van de app. De app is zoveel beter, zolang je telefoon maar een paar jaar oud is.
Mijn telefoon is een Samsung 23 en ik gebruik momenteel een kabel. Ik heb de wifi-prioriteit opgezocht en het lijkt erop dat deze niet werkt op telefoons met Android 8 of nieuwer.