Ik heb al 23 jaar een Toyota MR2 Spyder. Ik weet wanneer hij niet blij is, gewoon door ernaar te luisteren. (Dat fladderende geluid dat een defecte transmissie bleek te zijn.)
Ik probeer nog steeds uit te vinden hoe deze 2020 Kona EV zou moeten klinken, wat normaal is en wat vreemd.
Het lijkt veel lawaai te maken tijdens regeneratie. Vooral als ik op een glad stuk snelweg rijd (beperkt weggeluid), met 65 mph, regeneratie ingesteld op 3, en ik mijn voet van het gaspedaal haal, vertraagt de auto niet alleen vrij snel, maar maakt hij ook een "afnemend" geluid dat bijna lijkt alsof het luider wordt. Zowel het remmen als het geluid lijken erg op terugschakelen naar de 3e versnelling in de Toyota als je 65 rijdt.
Ik heb geprobeerd het regeneratiegeluid vast te leggen in een YouTube-short - weet niet of het overkomt. Is dit geluidsniveau normaal?
Oh, en nu ik erover nadenk, gaan de remlichten aan tijdens regeneratie?
Ik probeer nog steeds uit te vinden hoe deze 2020 Kona EV zou moeten klinken, wat normaal is en wat vreemd.
Het lijkt veel lawaai te maken tijdens regeneratie. Vooral als ik op een glad stuk snelweg rijd (beperkt weggeluid), met 65 mph, regeneratie ingesteld op 3, en ik mijn voet van het gaspedaal haal, vertraagt de auto niet alleen vrij snel, maar maakt hij ook een "afnemend" geluid dat bijna lijkt alsof het luider wordt. Zowel het remmen als het geluid lijken erg op terugschakelen naar de 3e versnelling in de Toyota als je 65 rijdt.
Ik heb geprobeerd het regeneratiegeluid vast te leggen in een YouTube-short - weet niet of het overkomt. Is dit geluidsniveau normaal?
Oh, en nu ik erover nadenk, gaan de remlichten aan tijdens regeneratie?